måndag 30 juni 2014

Inlägg nitton, sista dagen av Juni, målning i full fart!

Så, då har vi nått slutet på Juni, jag har i vanlig ordning valt att spara det mesta till sista dagen. Det här med framförhållning och planering har aldrig varit min starka sida under alla de år jag har sysslat med hobbyn.

Jag kommer uppdatera det här inlägget under dagen när jag har ork och lust och inte ids måla mer för tillfället.

Just nu är Maulerfienden helt klar (har fixat till det röda som saknades på lasher tendrils). Termosarna skall alldeles strax avslutas, väntar mest på att washen skall torka. Efter det blir det att göra klart Defilerhelvetet och sen kommer jag runda av dagen med Huron.





Så. Termosarna klara de med.




Defilern klar!


Huron!




Och ja, han har bara en pupill!

/skägg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar