tisdag 15 april 2014

Åttonde inlägget, kort uppdatering

Så, nu har månadens delmål fått ett grundlager med härligt doftande svart spray, jag är ju redan lite bakom efter nattens jobb, så kan ju lika gärna göra processen kort med de kvarvarande hjärncellerna och inhalera lite drivgas. Gjorde slag i saken och grundade Defilern, draken och Maulerfienden också när jag ändå höll på.

Har även haft ett litet bakslag. Skulle prova hur GWs spray gun fungerade, det visade sig att jag hade för lite rödfärg hemma för att följa blandningsmallen så jag friblandade lite. Mycket dum idé, har inte sett en så flammig Rhino sen jag vet inte hur länge. Den kan jämföras med hur det såg ut när man målade GWs gamla gula färg på svart grund. Köpte mer rödfärg idag, så nu ser den i alla fall röd ut. Nu ska modellerna få torka ett tag, sen ska jag lägga ett lager rött på dem med.

Puss i mellangården


/skägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar