torsdag 10 april 2014

Sjunde inseglet, limmningslära och dåliga ordvitsar


Jahapp, dags för nytt inlägg. Har nu tagit igen mig sen resan utomlands så det är väl dags att visa att jag lever. Sitter i detta nu och limmar ihop första enheten med gubbs. Har sällskap av ordvitsarnas mästare (som jag faktiskt fick att sucka djupt efter att ha dragit en fruktansvärd ordvits) som "förgyller" kvällen.
Fick en briljant ide när det visade sig att det inte fanns några Havoks på Fantasia. Red Corsairs är ju renegades så det funkar ju fint att blanda vanillamarines med Chaosmotsvarigheten, så jag köpte på mig devastators och en enhet med Tacticals som jag nu kombinerar ihop med Chaosbits i en salig blandning.

Jag har även fixat till det sista på Heldraken och Defilern, det fanns lite håligheter som jag raskt fyllde igen med greenstuff. Draken är förövrigt satans avkomma när det gäller att vara användarovänlig, det sitter ju taggar och piggar tamejfan överallt. För att sedan förbättra ett redan dålig humör så upptäckte jag att det saknas en bas i devastatorlådan, mycket irriterande, nästan så att jag ska skicka ett argt fax till GW och klaga!

/skägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar